שאלות ותשובות

  • איך מצטרפים ל- וואלה! mobile?

    ההצטרפות מתבצעת באינטרנט באופן פשוט וברור באתר wallamobile.co.il. הרישום כולל שלושה שלבים פשוטים בהם תתבקשו למלא את הפרטים שלכם, בסיום תקבלו הודעת אישור הצטרפות לדואר האלקטרוני שלכם והודעה נוספת שה-SIM נשלח אליכם הביתה באמצעות הדואר.
    כאשר ה-SIM Card יגיע אליכם הביתה תתבקשו להפעיל אותו באינטרנט, באתר וואלה! mobile עפ"י ההוראות המגיעות עם ה-SIM Card.
  • כיצד נשלח כרטיס ה-SIM?

    בתהליך הרישום לוואלה! mobile תתבקשו לרשום את הכתובת שאליה נשלח את ה-SIM באמצעות דואר ישראל.
  • האם אני יכול לעבור עם המספר הסלולארי שלי?

    בוודאי, ניתן לבצע ניוד לוואלה! mobile לאחד מהמסלולים וכך גם לשמור על מספרך.
    ברגע שתבצע ניוד לוואלה! mobile יתבצע ניתוק של הקו שלך אצל המפעיל ממנו עברת אלינו. חשוב לנו להזכיר לך שבמידה ותבחר להתנתק באמצעות המפעיל אליו הנך שייך היום לא תוכל לשמור את המספר שלך לכן מומלץ לבצע את תהליך הניוד דרכנו.
  • האם ניתן לשלם בכל אמצעי התשלום?

    ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי ישראלי בלבד, בעל מסגרת אשראי. על כרטיס האשראי להיות על שם בעל הקו בלבד.
  • איך בוחרים מספר סלולרי חדש?

    אנחנו נציע לכם מספר חלופות ואתם תבחרו את המספר שהכי מתאים לכם.
  • כיצד מתנתקים מהחברות הסלולריות האחרות?

    ברגע שתסיים את תהליך ההצטרפות לוואלה! mobile יתבצע ניתוק של הקו שלך אצל המפעיל שלך. חשוב לנו להזכיר לך שבמידה ותבחר להתנתק באמצעות המפעיל אליו הנך שייך היום לא תוכל לשמור את המספר שלך לכן מומלץ לבצע את תהליך הניוד דרכנו.
  • במידה ולא קיבלתי את כרטיס ה-SIM, למי פונים?

    אנא צור אתנו קשר בטלפון 1-800-050-333 או 169* ברשת פלאפון